Reklamace
Velice nás mrzí že máte problémy s vašim produktem. Prosíme vás přečtěte si pozorně následující informace.
Měli-li byste vědět!
- Zvažte důkladně, zdali produkt nese výrobní vadu nebo byl poškozen následnou manipulací nebo nevhodným užíváním.
Je třeba tedy zmínit znění § 619 odst. Zde se uvádí, že "záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. To znamená, že záruka je prodávajícím poskytována pouze na vady výrobku, které nelze ztotožňovat s jeho životností." - Zařízení, které nám chcete zasílat, nesmí být nijak blokováno (pin, gesto, otisk) a musí být odhlášeno od uživatelských účtů apod.
- Pokud je faktura vystavena na IČO, vztahuje se na něj záruka pouze 12 měsíců.
Nejdříve vyzkoušejte (pokud produkt umožňuje):
Ještě než přistoupíte k vyplňování elektronického formuláře pro reklamaci zboží, pozorně si prosíme přečtěte naše osmero.
1. Odpárovat/odebrat zařízení v aplikaci na telefonu
2. Produkt uvést do továrního nastavení, nebo použít tlačítko reset (pokud je to možné)
3. Smazat/odinstalovat aplikaci
4. Stáhnout znovu aktuální verzi aplikace z obchodu aplikací (Android, iOS)
5. Povolit aplikaci všechna oprávnění ve vašem mobilním telefonu
6. Spárovat znovu zařízení s aplikací
7. Vyzkoušet spárovat zařízení s jiným mobilním telefonem
8. Vyzkoušet produkt s jinou sítí WiFi, pokud to produkt vyžaduje (například u souseda)
Vyzkoušeli jste všechno co šlo a stále to nefunguje?
Klikněte na tlačítko pokračovat a my vás dále provedeme.